Kongsi Info & Pengalaman, Jual yang Baru dan Terpakai, Servis Pembelian
(Servis Shopping Online & Beli Barangan dari Luar Negara)
Diuruskan oleh: Original Elmy Trading (No. Pendaftaran Perniagaan: 002186458-H)

Tuesday, June 28, 2011

Kamera Kaput + Henset Rosak

Gambar Hiasan - Jeans tak upload lagi
Adoi.... Lama tak update blog 5kosong1 ni. Bukan apa, kamera aku kaput so ada problem sikit la nak ambik gambar. Disebabkan tu, ada la beberapa helai jeans dengan t-shirt @ kemeja yang gambarnya aku tak boleh nak prepare dan upload kat sini. Nak tak nak terpaksalah tunggu Doktor Kamera memberikan rawatan dulu. Hahaha... Henset aku yang jealous tu pun tak lama ikut rosak la pulak. So aku pun beli sebijik yang baru, tapi tak sampai 3 hari dah kena masuk wad jugak... Leceh betul la... Tak pasal-pasal ada nombor customer yang hilang!!! Nasib baiklah customer sanggup bekerjasama untuk contact aku semula.


Gambar hiasan lagi... Hahaha...
Anyway, terima kasih kepada yang berminat dengan barangan dari 5kosong1 ni. Walaupun ada yang cuma singgah dan tanya soalan, tapi aku tak kisah sangat pun. Mana yang aku tau, aku akan jawab. Kalau tak boleh nak jawab, sama-samalah kita menyelam untuk dapatkan info dari tempat lain. Tapi kalau dah tanya banyak-banyak tu, janganlah lupa pulak angkat barang sehelai atau dua helai... Hahaha...



Kalau korang masih tak perasan, aku sebenarnya ada bukak Fan Pages dalam Facebook dengan guna nama 5kosong1. Harapnya siapa-siapa yang sanggup tu, tekanlah button "Like" dekat page tu. Hehehe... Boleh korang tolong memeriahkan lagi page ciptaan aku tu... Hehehe...

FB pages: Facebook 5kosong1 @ Lima Kosong Satu
FB fan pages (Like!!!) : 5kosong1
Email: info.5kosong1[at]yahoo.com 
SMS / WhatApp: O12-7944748 

1 comment:

  1. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...