Saya outstation (bukan ke offshore) dari 30 Mac - 17 April 2012. Segala tempahan, pertanyaan, pembelian, etc sama ada melalui SMS, email, Facebook message, Facebook wall post, etc berkemungkinan besar tak akan dapat dilayan buat sementara waktu.
- Bagi customer yang sudah membuat belian dan pembayaran, barangan akan dihantar selepas tarikh tersebut.
- Bagi customer yang sudah membuat tempahan barangan, tak perlu buat bayaran dahulu. Saya akan hubungi semula selepas tarikh tersebut untuk confirmation.
- Bagi customer yang berminat dengan barangan atau berminat nak guna servis pembelian, bolehlah tangguhkan dulu dan ambik masa untuk terus berfikir. Lepas tarikh tu, bolehlah terus confirm. Hehehe...
Harap maaf, kesulitan amat dikesali... Terima kasih...
-Encik 5kosong1-
- Bagi customer yang sudah membuat belian dan pembayaran, barangan akan dihantar selepas tarikh tersebut.
- Bagi customer yang sudah membuat tempahan barangan, tak perlu buat bayaran dahulu. Saya akan hubungi semula selepas tarikh tersebut untuk confirmation.
- Bagi customer yang berminat dengan barangan atau berminat nak guna servis pembelian, bolehlah tangguhkan dulu dan ambik masa untuk terus berfikir. Lepas tarikh tu, bolehlah terus confirm. Hehehe...
Harap maaf, kesulitan amat dikesali... Terima kasih...
-Encik 5kosong1-
ok....thanks for info
ReplyDeleteOk... Lepas tarikh tu saya akan contact semula pasal barangan yang kite cerita tu... Kalau masih berminat, kite teruskan... Hehehe... Terima kasih banyak...
ReplyDeletesama sama
Delete